.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
نتیجه انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه ساری و میا‌ندورود اعلام شد. ‎
نتایج آرای تمامی نامزدها در حوزه انتخابیه ساری و میاندورود
نتیجه انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه ساری و میا‌ندورود اعلام شد. ‎ (ادامه)
شمال نیوز : نتیجه رسمی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه ساری و میاندرود اعلام شد. « زمانی » و راهیابی اولین زن مازندران به مجلس / ساروی ها باز هم به «کارنامی» اعتماد کردند+نتیجه نهایی آرای این حوزه
شمال نیوز : نتیجه رسمی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه ساری و میاندرود اعلام شد.(ادامه)
شمال نیوز : آن زمان زمزمه‌های شنیده می‌شد مبنی بر اینکه می‌خواهند پیکرش را در قم دفن کنند اما دو روز بعد بنا به وصیتش در زادگاهش کیاسر 72 کیلومتری جنوب شهرستان ساری در میان خیل عزاداران به خاک سپرده شد .... دلمان برای فریادهای سید شجاع تنگ شد !
شمال نیوز : آن زمان زمزمه‌های شنیده می‌شد مبنی بر اینکه می‌خواهند پیکرش را در قم دفن کنند اما دو روز بعد بنا به وصیتش در زادگاهش کیاسر 72 کیلومتری جنوب شهرستان ساری در میان خیل عزاداران به خاک سپرده شد ....(ادامه)
با پایان یافتن فرآیند اخذ رای، شمارش آراء ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا آغاز شده است و نتایج توسط فرمانداری شهرهای استان مازندران اعلام می‌شود. نتایج انتخابات شوراهای شهر در شهرستان‌های استان‌ مازندران + اسامی
با پایان یافتن فرآیند اخذ رای، شمارش آراء ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا آغاز شده است و نتایج توسط فرمانداری شهرهای استان مازندران اعلام می‌شود. (ادامه)
شمال نیوز : مبانی نظری یک دولت و برنامه آنها مهم است که گاهی اصلاح‌طلبانه و یک‌زمانی اصولگرایانه و یک زمانی اعتدالی است؛ لذا مردم باید وجه‌تمایز را در برنامه ببینند. اصلاح‌طلبان اگر رای بیاورند دوباره از زنگنه، ربیعی، آخوندی و جهانگیری استفاده می‌کنند
شمال نیوز : مبانی نظری یک دولت و برنامه آنها مهم است که گاهی اصلاح‌طلبانه و یک‌زمانی اصولگرایانه و یک زمانی اعتدالی است؛ لذا مردم باید وجه‌تمایز را در برنامه ببینند.(ادامه)
آنچه درباره انتخابات مجلس مازندران که احتمالا نمی‌دانید
آیا می‌دانید مازندرانی‌ها ۵ دوره از ۱۰ دوره مجلس ریاست این نهاد قانونگذاری را به عهده داشتند و چهار نماینده مردم مازندران در مجلس شهید شدند.(ادامه)
در طول ۱۰ دوره مجلس شورای اسلامی، احمد ناطق نوری نماینده نور و محمودآباد با ۷ دوره نمایندگی، بیشترین تعداد نمایندگی را داشت و پس از وی سیدحسن شجاعی کیاسری از حوزه ساری، مقداد نجف نژاد از حوزه بابلسر و فریدونکنار و عزت اله یوسفیان ملا از حوزه انتخابیه آمل با ۴ دوره دارای بیشترین دوره نمایندگی هستند. آمار نمایندگان مازندران در ۱۰ دوره مجلس شورای اسلامی/ از دوره اول مجلس شورای اسلامی تا دوره دهم ۱۴۹ نماینده از استان مازندران، پارلمان را تجربه کردند(خبر)
در طول ۱۰ دوره مجلس شورای اسلامی، احمد ناطق نوری نماینده نور و محمودآباد با ۷ دوره نمایندگی، بیشترین تعداد نمایندگی را داشت و پس از وی سیدحسن شجاعی کیاسری از حوزه ساری، مقداد نجف نژاد از حوزه بابلسر و فریدونکنار و عزت اله یوسفیان ملا از حوزه انتخابیه آمل با ۴ دوره دارای بیشترین دوره نمایندگی هستند.(ادامه)
استان مازندران ن تا پیش از جدایی استان گلستان ۱۷ کرسی مجلس را در اختیار داشت که در مجلس پنجم با افزایش ۲۰ نماینده به جمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی تعداد نمایندگان استان به ۱۸ نفر رسید و در مجموع ۱۴۹ داوطلب.... ۱۰ دوره با نمایندگان مازندران در مجلس شورای اسلامی (يادداشت)
استان مازندران ن تا پیش از جدایی استان گلستان ۱۷ کرسی مجلس را در اختیار داشت که در مجلس پنجم با افزایش ۲۰ نماینده به جمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی تعداد نمایندگان استان به ۱۸ نفر رسید و در مجموع ۱۴۹ داوطلب....(ادامه)
شمال نیوز: در طول 10 دوره مجلس شورای اسلامی، احمد ناطق نوری نماینده نور و محمودآباد با 7 دوره نمایندگی، یکی از بیشترین آمار تعداد نمایندگی در استان مازندران و کشور را دارد. پس از وی ، سیدحسن  .... آمار نمایندگان مازندران در 10 دوره مجلس شورای اسلامی
شمال نیوز: در طول 10 دوره مجلس شورای اسلامی، احمد ناطق نوری نماینده نور و محمودآباد با 7 دوره نمایندگی، یکی از بیشترین آمار تعداد نمایندگی در استان مازندران و کشور را دارد. پس از وی ، سیدحسن ....(ادامه)
شمال نیوز: هیئت مؤسس «جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی» به‌ریاست حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین رحیمیان تشکیل شده و اعضای آن آقایان یحیی آل‌اسحاق، مهدی چمران، حمیدرضا حاجی‌بابایی، رضا روستاآزاد، محمود خسروی‌وفا، مهدی محمدی، علیرضا مرندی، نادر طالب‌زاده و خانم مرضیه وحید دستجردی هستند. «جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی» اعلام موجودیت کرد(خبر)
شمال نیوز: هیئت مؤسس «جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی» به‌ریاست حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین رحیمیان تشکیل شده و اعضای آن آقایان یحیی آل‌اسحاق، مهدی چمران، حمیدرضا حاجی‌بابایی، رضا روستاآزاد، محمود خسروی‌وفا، مهدی محمدی، علیرضا مرندی، نادر طالب‌زاده و خانم مرضیه وحید دستجردی هستند.(ادامه)
اسامی برخی از افراد رد صلاحیت شده درکشور
شمال نیوز: فرصت 20 روزه شورای نگهبان از امروز 27 دی ماه برای دریافت شکایت از داوطلبین رد صلاحیت شده و اظهارنظر قطعی و نهایی درباره کلیه داوطلبان آغاز شد.(ادامه)
نمایندگان دوره هفتم مازندران در مجلس شورای اسلامی
(ادامه)
تصاویر/ مراسم اولین سالگرد آیت الله شجاعی در مصلای ساری
شمال نیوز: نخستین سالگرد آیت الله سیدحسن شجاعی(ره)، نماینده چهار دوره ساری در مجلس شورای اسلامی در مصلی امام خمینی (ره) ساری برگزار گردید.(ادامه)
 سید محمود شجاعی کیاسری یادی از آیت الله سیدحسن شجاعی کیاسری(يادداشت)
سید محمود شجاعی کیاسری(ادامه)
اسامی 228 ایرانی جان باخته حادثه منا
لیست جان باختگان ایرانی حادثه جمرات تا این لحظه بدین شرح اعلام می گردد: (ادامه)
اسامی 366 زائر مفقود ایرانی در حادثه منا
(ادامه)
تصاویر/حضور اصناف وبازاریان ساری درمراسم تشییع پیکر آیت الله سیدحسن شجاعی
پیکر مطهر حجت‌الاسلام سیدحسن شجاعی کیاسری روز گذشته بر روی دستان مردم شهرستان ساری تشییع شد.اصناف وبازاریان شهرستان ساری با تعطیلی بازار ساری در این مراسم حضور داشتند...(ادامه)
شمال نیوز: پیکر آیت‌الله سیدحسن شجاعی‌کیاسری با حضور مردم قدرشناس، مسئولان استانی و سلسله جلیله روحانیت مازندران پس از تشییع در شهرستان ساری، در زادگاهش کیاسر تشییع و به خاک سپرده شد.

پیکر مرحوم آیت‌الله سید حسن شجاعی‌ کیاسری تشییع شد
شمال نیوز: پیکر آیت‌الله سیدحسن شجاعی‌کیاسری با حضور مردم قدرشناس، مسئولان استانی و سلسله جلیله روحانیت مازندران پس از تشییع در شهرستان ساری، در زادگاهش کیاسر تشییع و به خاک سپرده شد. (ادامه)
پیام تسلیت دبیر شورای فرهنگ عمومی مازندران درپی درگذشت آیت‌الله شجاعی
(ادامه)
پيام استاندار مازندران به مناسبت درگذشت آيت الله شجاعي
(ادامه)
شمال نیوز: روسای سه قوه و رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام درپی درگذشت حجت‌الاسلام سیدحسن شجاعی کیاسری نماینده چهار دوره مجلس شورای اسلامی پیام‌های تسلیت جداگانه‌ای صادر کردند که متن این پیام‌ها به این شرح است. پیام‌های تسلیت روسای قوا و رئیس مجمع تشخیص مصلحت در پی درگذشت مرحوم سید حسن شجاعی
شمال نیوز: روسای سه قوه و رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام درپی درگذشت حجت‌الاسلام سیدحسن شجاعی کیاسری نماینده چهار دوره مجلس شورای اسلامی پیام‌های تسلیت جداگانه‌ای صادر کردند که متن این پیام‌ها به این شرح است.(ادامه)
نامه مهم 4 هزار متخصص پزشکی کشور به رئیس جمهور
(ادامه)
درخواست ۴هزارپزشک از روحانی علیه‌قلیان
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه‌های شنبه
(ادامه)
در نشست رهروان ولایت چه گذشت؟
(ادامه)
شمال نيوز: ۱۵۷ نفر از منتخبان مجلس نهم در جلسه ديروز فراکسیون رهروان ولایت -فراکسیون اکثریت- شرکت کردند.
كه اسامي 21 نماينده از استانهاي مازندران،گلستان  .... حضور 21 نماینده شمالي در نشست فراکسیون رهروان ولایت
شمال نيوز: ۱۵۷ نفر از منتخبان مجلس نهم در جلسه ديروز فراکسیون رهروان ولایت -فراکسیون اکثریت- شرکت کردند. كه اسامي 21 نماينده از استانهاي مازندران،گلستان ....(ادامه)
که از این بابت هم از آقای رنجبر و هم از دوستان محترمی که نامشان حذف شده پوزش می خواهیم.البته این اسامی در وبلاگ انگیزه موجود است. تشکر صادقعلی رنجبر از ابراز همدردی دوستان
که از این بابت هم از آقای رنجبر و هم از دوستان محترمی که نامشان حذف شده پوزش می خواهیم.البته این اسامی در وبلاگ انگیزه موجود است.(ادامه)
 با نام نویسی13نفر دیگر تعداد ثبت نام کنندگان  انتخابات مجلس خبرگان دراستان مازندران به18نفر رسید.اسامی کاندیداها افرادی چون آیت الله طبرسی ، توکل ، جباری ، کریمی ، لاریجانی ،سیدحسن شجاعی ، ابراهیمیان ... 
18 نفر داوطلب چهارمین دوره انتخابات مجلس خبرگان در استان مازندران
با نام نویسی13نفر دیگر تعداد ثبت نام کنندگان انتخابات مجلس خبرگان دراستان مازندران به18نفر رسید.اسامی کاندیداها افرادی چون آیت الله طبرسی ، توکل ، جباری ، کریمی ، لاریجانی ،سیدحسن شجاعی ، ابراهیمیان ... (ادامه)
1

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.088 seconds.